loading...
مرجع بازی های کلش اف کلنز و وارکرافت | COC-WOW
Hossein STG بازدید : 1511 یکشنبه 25 مرداد 1394 نظرات (1)

امروز میخوایم اولویت ارتقای ساختمان های دفاعی و ساختمان های ارتش و نیروها رو فقط بر اساس وار برای شما توضیح بدیم

تا بتونید در کلن وار ها هم دفاع خوبی داشته باشید و هم حمله خوبی کنید

 

توجه کنید: این راهنما بر اساس سیستم پیدا کردن حریف کلن وار در بازی برای بهینه ساختن وزن روستای شما تهیه شده است، شما با رعایت این اولویت میتونید حریف خود را به راحتی 3 ستاره کنید.

 

 

اولویت ارتقای سریع و جدید

 

آزمایشگاه، اسپل فکتوری، دارک اسپل فکتوری

همه ما میدانیم که چرا ما باید این 3 ساختمان را در ابتدا ارتقا دهیم، زیرا ارتقای ساختمان های فعلی ما به سطح حداکثر همیشه باید در بالاترین اولویت باشد.

با ارتقای 2 اسپل فکتوری شما میتوانید اسپل های بیشتر و جدیدتری برای حملات وار خود ببرید، بعضی وقت ها یک اسپل میتواند نتیجه حمله را تغییر دهد.

 

 

ارتقای قهرمانان به سطح 5 (درتاون هال 7 و 9)

چه کسی نیروهای بسیار موثر و جدید برای حمله غنایم و حمله در وار دوست ندارد؟

آرچر کویین خود را اگر در تاون هال 9 هستید به سطح 5 ارتقا دهید و تمرکز شما در تاون هال 7 باید ارتقا بربریان کینگ به سطح 5 در اسرع وقت باشد.

شما میتوانید این آموزش را برای جمع آوری آسان دارک اکسیر در تاون هال 7 بخوانید.

 

 

کمپ ارتش

نیروهای بیشتر، در نتیجه حمله قوی تر. در اسرع وقت آن را ارتقا دهید.

 

 

کلن کستل

کلن کستل یکی از قوی ترین ساختمان دفاعی در کلش اف کلنز است، با داشتن کلن کستل لول بالا شما میتوانید نیروهای بیشتری از هم کلنی های خود برای دفاع بگیرید.

 

 

قهرمانان

پس از ارتقای ساختمان های بالا من فکر کنم شما شروع به استفاده از قهرمانانتان میکنید، از آنجا که داشتن و استفاده از قهرمانان یک کار دارای مدت طولانی است بنابراین شما میتوانید فرصت استفاده از قهرمانان را داشته باشید.

بسیاری از بازیکنان بربریان کینگ را قبل از آرچر کویین ارتقا میدهند و بالعکس زیرا هردو قدرت دارند و میتوانند هم از روستایتان دفاع و هم میتوانند در حمله ها به شما کمک کنند، ولی شما هرکدام را که دوست میدارید ارتقا دهید.

 

 

ارتقای دیوارهای جدید

لازم نیست که دیوارهای جدیدتان را به سطح دیوارهای قدیمیتان یا به بالاترین سطح ممکن ارتقا دهید، اما شما باید آنها را طوری ارتقا دهید که یک وال بریکر نتواند آن را خراب کند.

شما زمانی که لوت زیادی دارید میتوانید دیوار ارتقا دهید هم میتوانید یک بیلدر خود را برای ارتقای دیوار بیکار قرار بدید.

 

 

ساخت ایر دیفنس جدید و جاینت بمب ها

ایر دیفنس جدید را میتوانید در تاون هال 8 و 9 بسازید و آنها را به بالاترین سطحی که میتوانید ارتقا دهید. با داشتن 3 ایر دیفنس در تاون هال 8 از حمله اژدها نگران نباشید.

ساخت جاینت بمب در تمامی تاون هال ها برای مقابله با حمله هوگ رایدر یا بارچ لازم است.

 

 

ساختمان های عادی

کلش اف کلنز تنها حمله کردن و دفاع کردن نیست، ساختمان های غیر دفاعی نیز در بازی تاثیر دارند.

ما باید دارک اکسیر دریل خود را برای تهیه دارک اکسیر بیشتر ارتقا دهیم، بالاترین سطح دارک اکسیر دریل با سرعت بیشتری دارک اکسیر تهیه می کند.

با داشتن دارک اکسیر بیشتر شما میتوانید نیروهای دارک باراکس خود را بیشتر ارتقا دهید.

علاوه بر ارتقای دارک اکسیر دریل شما باید باراکس های خود را نیز ارتقا دهید، با داشتن نیروهای جدید بخصوص اژدها در تاون هال 7 و لاواهوند در تاون هال 9 شما میتوانید با استراتژی های بیشتر و جدیدتری حمله فارمینگ و کلن وار قوی تری داشته باشید.

پس از ارتقای این دو ساختمان میتوانید مخزن ها و سازنده های خود را ارتقا دهید.

 

 

تله ها

تله ها نه هزینه ای نه زمان زیادی برای ارتقا میخواهند و تاثیر زیادی در دفاع از بیس شما دارند

 

 

ارتقای ساختمان های دفاعی جدید

آنهارا به بالاترین سطح در تاون هال قبلی خود ارتقا دهید یا سطح آنهارا به سطح ساختمان های دفاعی قدیمی خود برسانید. شما میتوانید در کنار ارتقای تله ها این ساختمان هارا ارتقا دهید.

فقط به یاد داشته باشید به بالاترین سطح ممکن در تاون هال قبلی خود ارتقا دهید.

 

 

مکس کردن ساختمان های دفاعی و دیوارها

شما برای ارتقا بستگی دارد در اتک هایتان بیشتر روی چه منبعی تمرکز دارید البته این طبیعی است که بیشتر بازیکنان روی هر سه منبع تمرکز می کنند

ارتقای دیوار ها چیزی است بسیار گران قیمت ولی ارتقا دیوار بر خلاف دفاعی ها به زمان برای ارتقا نیاز ندارد ولی از دفاعی ها منبع بیشتری می خواهد پس معمولا بازیکنان ابتدا دفاعی ها را ارتقا میدهند و بعد دیوار ها را و برخی اوقات هنگام ارتقا دفاعی ها اما اگر شما کمی صبور و سخت باشید می توانید دیوار های خود را تا اخرین سطح تاون ارتقا دهید و بعد با خیالی راحت روی دفاعی هایتان تمرکز کنید.

خب دوستان این مطلب به پایان رسید فقط یه نکته بگم که خودتان باید به این اولویت ها نظم دهید و برخی که قابلیت ارتقا را ندارید حذف و به سراغ بعدی بروید مثلا کسی در تاون هفت کمپ ها را ارتقا داده باشد و الان تاون هشت باشد باید گزینه کمپ نیروها را حذف کند پس خودتان هم کمی درباره این اولویت ها فکر کنید.

 

 

ارتقا ساختمان دفاعی

1- ایر دیفنس ها: بهترین ساختمان های دفاعی که در تمامی حملات هوایی از بیس شما دفاع میکنند که همیشه در تمامی سطوح تاون هال بسیار قوی هستند.

2- هایدن تسلاها: تسلاها تاثیری فوق العاده بر روی پکاها دارند و در برابر حملات هوایی نیز خوب عمل میکنند. آنها بصورت تله هستند و دشمنان را با مشکل مواجه میکنند. پس این ساختمان دشمن استراتژی معروف GoWiPe به شمار می رود. من علاقه زیادی به ارتقای هایدن تسلا دارم پس این ساختمان را در اولویت دوم قرار میدهم.

3- آرچر تاورها / ویزارد تاورها / کنون ها: من به شما توصیه میکنم که این ساختمان هارا ارتقا کنید زیرا دارای محدوده دفاعی خوب هستند و همچنین میتوانند به نیروهای هوایی نیز آسیب بزنند.

4- ایکس بوها / اینفرنو تاورها: این ساختمان ها میتوانند به نیروهای دشمن آسیب زیادی وارد کنند، همچنین دارای DPS زیاد و سرعت بالا هستند.

5- مورتارها: اگرچه مورتارها یکی از بهترین ساختمان های دفاعی برای حمله های فارمینگ هستند ولی آنها یکی از بهترین ها برای کلن وارها هستند.

 

 

ارتقای نیروها و اسپل ها

فرض میکنیم تمامی نیروهای شما در تاون هال قبلی به بالاترین سطح ممکن رسیده است.

 

این اولویت فقط برای حمله در وار است، این اولویت های ارتقا سریعترین راه برای گرفتن 3 ستاره در کلن وارها است. در صورت تمایل میتوانید نیروهای حمله فارمینگ خود را همان اول ارتقا دهید.

 

تاون هال 7

dragon lightning spell rage spell

 

تاون هال 8

dragon hog healing spell wizard balloon giant golem pekka

 

تاون هال 9

hog balloon healing spell lava golem jump spell haste spell witch

 

تاون هال 10

freeze spell lava golem haste spell wizard

 

همه سرباز های بالا فقط برای کلن وارها خوب هستند، پس از ارتقا آنها شما میتوانید هر نیروییی که مورد علاقه تان است را ارتقا دهید.

هر توصیه ای دارید همینجا از گفتن آن دریغ نکنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط sajad در تاریخ 1394/05/25 و 21:13 دقیقه ارسال شده است

سلام دادا

میشه اسم کلنتو بگی!!!!؟؟؟؟
پاسخ : اسم کلنم
new persian


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا آموزش های بازی ماین کرافت در سایت گذاشته شود؟
    اپلیکیشن خرید و فروش اکانت کلش اف کلنز: کلش سل


    کدهای اختصاصی

    SEO Reports for coc-wow.rzb.ir

    دانلود جدیدترین نسخه بازی