loading...
مرجع بازی های کلش اف کلنز و وارکرافت | COC-WOW
Hossein STG بازدید : 2021 جمعه 13 شهریور 1394 نظرات (2)

امروز من یک استراتژی قوی و جدید پیدا کردم، اسم این استراتژی G.A.G است (به دلیل اینکه نیروهای اصلی این استراتژی جاینت، آرچر و گوبلین است).

اگرچه این استراتژی نیازمند تعداد کمی دارک اکسیر است اما دارای ویژگی های مثبتی هم است مثلا شما میتونید داخل کلن کستلتون نیروهای درجه اول (بربر، آرچر، گوبلین) استفاده کنید و این استراتژی نیازی به قهرمانان ندارد و شما میتوانید به راحتی گوبلین های خود را برای غارت مخزن دارک اکسیر خالی کنید.

 

 

ترکیب نیروهای استراتژی GAG

معمولا ترکیب نیروهای این استراتژی اینگونه است:

 

شما همیشه نیازی به استفاده از مینیون ندارید. بهتر است از آنها کم استفاده کنید تا دارک اکسیر کمتری خرج کنید. نسبت استفاده از آرچر ها به گوبلین ها باید 2 بر 1 باشد. با توجه به سبک یا استایل بازی خود تعداد 10 تا 16 عدد جاینت و 6 عدد وال بریکر مناسب است.

 

من به ندرت از اسپل ها در حمله استفاده میکنم ولی بعضی وقت ها در حمله از همه ی آنها استفاده میکنم. بعضی وقت ها یک بیس با لوت زیاد و بسیار شیرین می آید و شما میتوانید از اسپل ها برای کمک بیشتر و موفقیت بیشتر در حمله خود استفاده کنید.

 

این استراتژی بیشتر برای فارمینگ است و بیشتر در لیگ مستر برای گرفتن دارک اکسیر و گرفتن 1 ستاره از حریف بکار می رود.

توصیه: بهتر است سربازخانه های ساده خود را بوست کنید

 

 

به چه بیس هایی با استراتژی GAG حمله کنم؟

بیس هایی با تاون هال گوشه یا در دسترس: البته، چه کسی پاداش شیرین و رایگان لیگ مستر رو دوست نداره؟ فقط تاون هال را تخریب کنید و بعد شروع به سرچ کردن دوباره کنید.

بیس های غیر فعال یا مرده: هیچ دلیلی برای حمله نکردن به این بیس ها وجود ندارد. فقط تعدادی از جاینت ها را برای فریب دفاعی ها انداخته و پشت سر آنها  گوبلین ها و آرچر های خود را خالی کنید. میتوانید از مینیون ها یا نیروهای کلن کستل برای گرفتن 1 ستاره استفاده کنید.

بیس هایی با دارک اکسیرDark Elixir بالای 2000: اگر مخزن دارک اکسیر در پشت یک یا دولایه از دیوار ها است. این بیس ها هدف اصلی این استراتژی است پس به آن حمله کنید. نگران نگرفتن 50% و کم شدن کاپ خود نباشید زیرا میتوانید با چند حمله همان مقدار کاپ از دست رفته را جبران کنید.

 

 

نقش هریک از نیروها / اسپل ها در این استراتژی چیست؟

وال بریکر، اسپل زلزله: برای باز کردن مسیر استفاده می شوند. شما نیازی به یک مسیر روشن و واضح نیاز دارید تا جاینت های خود را بخوبی خالی کنید. معمولا این کار با چند وال بریکر انجام می شود اما بهتر است چند اسپل زلزله با خود داشته باشید. از اسپل سم برای کشتن نیروهای کلن کستل استفاده کنید.

جاینت ها: سپر گوشتی. وقتی جاینت ها به دل ساختمان ها می رسند این بسیار خوب است، زیرا از آسیب به آرچر ها و گوبلین های شما جلوگیری میکنند و شما میتوانید به راحتی آرچر ها و گویلین های خود را خالی کنید و هدف این است که مخزن دارک اکسیر حریف را غارت کنید. درصورت کم شدن سلامتی جاینت ها از اسپل هیل استفاده کنید.

آرچرها: مسیرسازی. شما میخواهید نیروهای خود را به مخزن دارک اکسیر حریف برسانید، از آرچر برای تخریب یا تمیز سازی ساختمان های مزاحم و سازنده ها استفاده کنید.

گوبلین ها: لوت!!خب. هنگامی که جاینت ها در حال تخریب دفاعی ها هستند و یک مسیر به سمت مخزن دارک اکسیر درست کردید، گوبلین هارا خالی کنید. من در اغلب از اسپل ریج برای افزایش سرعت تخریب گولین ها استفاده میکنم زیرا خیلی دفاعی ها خیلی سریع آنهارا نابود میکنند مخصوصا اینفرنو تاور.

مینیون / نیروهای کلن کستل: گرفتن 1 ستاره یا رساندن 40% به 50% یا خالی کردن ته مانده مخازن برای بردن حداکثر سود.


 

چگونه با استراتژی GAG حمله کنیم؟

کلید این استراتژی ترکیب نیروها است. مراحل حمله با این استراتژی وافعا آسان است و جمع آوری دارک اکسیر با این استراتژی به سادگی امکان پذیر است. 

در ابتدا تعدادی جاینت به نزدیک ترین دیوار به مخزن دارک اکسیر خالی کنید تا ضربه های دفاعی هارا جذب خود کند. سپس تعدادی از وال بریکر های خود را برای تخریب لایه اول دیوار ها خالی کنید. وقتی یک لایه از دیوارها تخریب شد جاینت های خود را خالی کنید و بعد از آن آرچر های خود را به اندازه کافی پشت سرجاینت ها برای پاک سازی خالی کنید. یادتون باشه که همه نیروهایی مثل آرچر همون اول خالی نکنید زیرا برای تخریب ساختمان های دفاعی و مسیر سازی و غارت نیاز دارید.

بعد از گروه دوم وال بریکر ها برای تخریب لایه دوم دیوارها استفاده کنید سپس مقداری آرچر و گوبلین برای ساخت مسیر به سمت مخزن دارک اکسیر خالی کنید.

 

خب مرحله آخر ارسال گوبلین ها برای غارت مخزن دارک اکسیر است. در صورت نیاز از اسپل ها استفاده کنید. مهم ترین موضوع این استراتژی درست کردن یک مسیر به سمت مخزن دارک اکسیر است.

این هم نتایجی از حمله با این استراتژی:

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط clash در تاریخ 1394/07/17 و 22:12 دقیقه ارسال شده است

یه ترکیب خوب بهتون میگم واسه تون هال هشتی ها
18 جاینت
8 دیوار شکن
12 ویزارد
و بقیش هم ارچر با سه تا اسپل زرد
با این ترکیب میتونین هر اتکی ک میزنین کم کمش 2000 دارک جمع کنین
یا علی
پاسخ : تنکس بوس بوس

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1394/06/14 و 11:55 دقیقه ارسال شده است

سلام یه سوال داشتم
برای اجرا شدن رباط کلش روی کامپیوتر, رزولوشن صفحه بلو استکس باید چند باشه ؟
پاسخ : بعضی از ربات ها خودش تنظیم میکنه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا آموزش های بازی ماین کرافت در سایت گذاشته شود؟
    اپلیکیشن خرید و فروش اکانت کلش اف کلنز: کلش سل


    کدهای اختصاصی

    SEO Reports for coc-wow.rzb.ir

    دانلود جدیدترین نسخه بازی