loading...
مرجع بازی های کلش اف کلنز و وارکرافت | COC-WOW
Hossein STG بازدید : 1618 شنبه 21 شهریور 1394 نظرات (0)

یکی از سوالاتی که امروزه ذهن کلشرها رو مشغول کرده اینه که "چه ساختمان دفاعی رو زودتر ارتقا بدم بهتره؟"

 

ارتقای ساختمان های دفاعی کار سختی نیست اما ارتقای موثر و تاثیر گذار آنها یخورده سخت است، چون هر ساختمان دفاعی DPS و هزینه برای ارتقای خودش رو داره.

 

 

ارتقا مورتار به سطح 6: شما باید در هر تاون هالی در ابتدا این ساختمان را ارتقا دهید زیرا هزینه کمی برای ارتقا می خواهد و دارای آسیب زیادی است. این ساختمان دفاعی خسارت زیادی به استراتژی بارچ میزند.

 

ارتقا کنون به سطح 9: ارتقای این ساختمان ها بسیار آسان است تنها با 800,000 گلد آن را ارتقا دهید. بهتر است این ساختمان را به همراه مورتار ارتقا دهید.

 

ارتقا ویزارتاور به سطح 5: با اضافه شدن مارپیچ بنفش رنگ این ساختمان میتوانید به راحتی حریف خود را بترسانید. در ضمن این ساختمان تاثیر فوق العاده ای روی حمله بارچ دارد.

 

ارتقا آرچر تاور به سطح 9: این یک ارتقای آسان است زیرا هزینه کمی نیاز دارد. این ساختمان میتواند تهدید خوبی برای حملات هوایی حریفتان باشد قبل از اینکه ایر دیفنس را به سطح 6 ارتقا بدهید.

 

ارتقا ایردینفس به سطح 6: ارتقای این ساختمان در کلن وارها به شما و کلن شما کمک بسیاری میکند. با ارتقای این ساختمان با حملات دراگون خداحافظی کنید!


ارتقا کنون به سطح 10: درست همانند مورتار، شما باید کنون را ارتقا دهید. اگر شما نمیخواهید چند ایر دیفنس را با هم ارتقا دهید این ساختمان را به همراه یک ایر دیفنس ارتقا دهید.

 

ارتقا تسلا به سطح 4: خب، حالا نوبت به ارتقای تسلا رسید. ارتقای این ساختمان به هزینه و زمان زیادی نیاز دارد پس وقتی که وقت ندارید کلش بازی کنید این ساختمان رو ارتقا دهید.

 

ارتقا ویزادر تاور به سطح 6: رنگ صورتی و بنفش این ساختمان روی ذهن حریف هایتان تاثیر می گذارد. ویزارد تاور ها تقریبا میتوانند به همه نیرویی خسارت بزنند. اما گران قیمت هستند، همین دلیل ارتقای آنها در اواخر است.

 

ارتقا تسلا به سطح 5: ارزان نیست ولی گران هم نیست، تنها مشکل زمان ارتقا است.

 

ارتقا آرچر تاور به سطج 10: خب کم کم ارتقای دفاعی ها در حال پایان است! مقداری طلا به ارتقای این ساختمان دهید تا حملات Balloonion را خاتمه دهند.

 

ارتقا تسلا به سطح 6: آخرین ساختمان دفاعی. 3 میلیون گلد و 14 روز زمان میبرد تا ارتقا یابد. بهتر است این را با تاون هال ارتقا دهید.

 

 

نکته: شما باید در بین هر ارتقا تعدادی از دیوارهایتان را نیز ارتقا دهید. درضمن هیچ وقت چند تا از یک ساختمان دفاعی را ارتقا ندهید زیرا به راحتی در حملات فارمینگ شکست خواهید خورد.

شاید این ترتیب ارتقا مد نظر شما نباشد اما بهتر است طبق این عمل کنید.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا آموزش های بازی ماین کرافت در سایت گذاشته شود؟
    اپلیکیشن خرید و فروش اکانت کلش اف کلنز: کلش سل


    کدهای اختصاصی

    SEO Reports for coc-wow.rzb.ir

    دانلود جدیدترین نسخه بازی