loading...
مرجع بازی های کلش اف کلنز و وارکرافت | COC-WOW
Hossein STG بازدید : 1978 جمعه 10 مهر 1394 نظرات (1)

پس از انداختن اسپل جامپ، نیروهایی که داخل محدوده قرار میگیرند برای یک مدت بسیار کوتاه اثر پرش روی آنها تاثیر دارد (حدود 0.6 ثانیه). اما من با این پست به شما یاد میدم که با استفاده از سرعت حرکت چگونه این زمان را به 1 ثانیه برسانید. "استفاده از اسپل ریج برای گسترش شعاع اسپل جامپ" پس از آزمایش این ترفند میتوانید ببینید که چقدر موثر و کاربردی است.

 

 

 

RegeJump Combo چگونه کار میکند؟

طلسم پرش طلسم خشم

در اولین تصویر میتوانید ببینید که گالم ها پس از ترک محدوده اسپل جامپ، به دلیل اثر گذاری کم اسپل جامپ مجبور به تخریب دیوار برای ورود میشوند.

 

بخاطر سرعت کم اولین گالم پس از خارج شدن از محدوده اسپل جامپ زمان 0.6 ثانیه تمام شده و گالم دیگر نمیتواند از روی دیوار عبور کند، ولی در تصویر دوم میتوانید ببینید که گالم با کمک اسپل ریج به راحتی از روی دیوار عبور میکند. در واقع اسپل ریج به نیرو کمک کرده تا هم سرعت و هم قدرت آن افزایش یابد. هیچ وقت چند اسپل باهم، اثرشان فرقی نخواهد کرد

 

با اسپل سرعت چگونه میتوان این ترفند را عملی کرد؟

پس از آزمایش اسپل های سرعت + جامپ، شاهد کار کردن این ترفند حتی بهتر از اسپل خشم + جامپ بودم زیرا اسپل سرعت حرکت نیروها را بیشتر از اسپل ریج افزایش میدهد. اما از آنجا که اکثر افراد از اسپل سرعت برای حمله با بالون استفاده میکنند و اسپل خشم برای حمله های زمینی بهتر از اسپل سرعت است، برای این ترفند بهتر است از اسپل های ریج + جامپ استفاده کرد.

 

آیا این ترفند با اسپل جامپ + توانایی بربریان کینگ هم کار میکند؟

توانایی ویژه بربریان کینگ که  Iron First نام دارد همانند اسپل ریج عمل میکند. Iron First + اسپل جامپ به خوبی برای بربریان کینگ و بربرهای نزدیک او کار میکند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط sajad در تاریخ 1394/07/11 و 15:39 دقیقه ارسال شده است

سلام دادا😍😘

چرا گروه تلگرام سایت واسه من نیست !!!! . لفت هم ندادم . دوباره زدم روی لینگ گروه ولی ارور میده!!

ببین چی شده دادا
پاسخ : لینک گروه حتما تعویض شده شما یبار دیگ بگو لینکو بدم بهت


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا آموزش های بازی ماین کرافت در سایت گذاشته شود؟
    اپلیکیشن خرید و فروش اکانت کلش اف کلنز: کلش سل


    کدهای اختصاصی

    SEO Reports for coc-wow.rzb.ir

    دانلود جدیدترین نسخه بازی