loading...
مرجع بازی های کلش اف کلنز و وارکرافت | COC-WOW
Hossein STG بازدید : 2292 جمعه 20 آذر 1394 نظرات (0)

خب دوستان همانطور که میدونید در آپدیت بازی یک قهرمان جدید به نام Grand Warden به همراه تاون هال 11 به بازی آمد تا بازی رو متحول کنه، در این پست به ویژگی های فوق العاده او می پردازیم

 

ویژگی های کلیدی Grand Warden:

حداکثر سطح: 20

هزینه ساخت 6،000،000Elixir و برای هر دفعه ارتقا 500،000Elixir اضافه می شود.

قدرت حمله او در هر ثانیه در سطح بیست، 110 DPS است این یعنی کمتر از یک ویزارد سطح 4. او دارای سلامتی یا 1500 HP در سطح بیست است این یعنی کمتر از آرچر کویین سطح 40.

او میتواند به حالت هوایی و حالت زمینی بصورت مجزا تنظیم شود. اگر او را در حالت هوایی بزارید، او قابلیت پریدن از روی دیوار ها را خواهد داشت، همانند یک هوگ رایدر. بستگی به نوع حمله شما دارد و اگر از او در حالت هوایی برای حمله زمینی استفاده کنید بدرد نخواهد خورد و به راحتی توسط ایر دیفنس ها نابود می شود.

او دارای دو توانایی فوق العاده است، اول اینکه او دارای یک هاله است که 10 کاشی برد دارد بدین صورت که نیروهایی که داخل این هاله قرار میگیرند برای مدتی سلامتی میگیرند. دوم اینکه او همانند کویین و کینگ دارای یک توانایی خاص است که وقتی از آن استفاده می شود نیروهای نزدیک به او برای مدت کوتاهی خسارت نمی بینند.

 

 

هاله شفا بخش این قهرمان چگونه کار می کند؟

گرند واردن به نیروهایی که داخل هاله باشند، بسته به مقدار HP یا سلامتی شان به آنها سلامتی میدهد. هرچه نیروهای داخل هاله بیشتر باشند مقدار HP که او میدهد کمتر است. میتوانید برای اطلاعات بیشتر جدول آخر پست را مطالعه کنید.

توانایی خاص گرند واردن (Eternal Tome) چگونه کار میکند؟

 با ضربه زدن بر روی آیکون او توانایی خاص گرند واردن فعال می شود. وقتی توانایی خاص او فعال شود تمامی نیروهای داخل هاله 10 کاشی هستند تا زمان تمام شدن این توانایی هیچ آسیبی نخواهند دید.

توانایی خاص گرند واردن (Eternal Tome) چقدر طول می کشد؟

 توانایی خاص گرند واردن در سطح بیست، 5 ثانیه و در سطح پنج، 3.5 ثانیه طول می کشد.

جدول مدت زمان توانایی خاص گرند واردن

 

 او دارای یک محدوده حمله 7 کاشی است

 یکی از بزرگترین ویژگی های گرند واردن محدوده حمله اوست، محدوده 7 کاشی که باورنکردنی است، درصورتی که محدوده حمله آرچر کویین 5 کاشی است که سریعتر مورد آسیب دفاعی ها قرار میگیرد.

 

هوش مصنوعی گرند واردن چگونه است؟

 اگر او را تنها ارسال کنید، به نزدیک ترین ساختمان حمله می کند. اما اگر او را در پشت نیروهای دیگر ارسال کنید او ساختمانی را که نیروها مورد هدف قرار داده اند، هدف قرار می دهد. بنابراین او بیشتر شبیه به یک قهرمان پشتیبان است. با این حال شاید شما بخواهید اول او را به جلو ارسال کنید و نیروهای دیگر را پشتیبان او قرار دهید.

  اطلاعات کلی گرند واردن

(d=روز -h=ساعت -m=دقیقه) 

 

اثر هاله ی شفا بخش گرند واردن 

 

 

امیدوارم این راهنما به نحوی به شما کمک کرده باشه! موفق باشید!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا آموزش های بازی ماین کرافت در سایت گذاشته شود؟
    اپلیکیشن خرید و فروش اکانت کلش اف کلنز: کلش سل


    کدهای اختصاصی

    SEO Reports for coc-wow.rzb.ir

    دانلود جدیدترین نسخه بازی